2014. augusztus 15., péntek

Megtettem...

...és rászántam magam, hogy publikáljam pár izémet, azaz írásomat. Hogy miért? Egyszerűen szeretem, és jobb akarok lenni, fejlődni akarok, ehhez pedig arra van szükségem, hogy rávilágítsanak a hibáimra, véleményeket kapjak. Régen állandóan írtam, és rosszul éreztem magam, ha nem tudtam, ami mára elhalványult, de még mindig szeretnék írni, csak valamiért ritkán jut eszembe maga a cselekmény... Csak maguk az érzelmek vannak meg, amik legtöbbször nyálas romantikus ömlengések, amik nem érdemelnek billentyűzetet, de én jól elszórakoztatom magamat.
Nos, teszek egy próbát, aztán lehet megint elakadok, és sokáig nem lesz semmi, de el akarom kezdeni újra. >< És muszáj megemlítenem, hogy ebben a döntésemben Katie-nek sok szerepe volt, az ő különleges írásain át döbbentem rá, hogy én is szeretnék így írni, én is folytatni akarom. Igazából csak rá kell szánnom magam, és pár rövid szösszenetre képes vagyok. De Katie sokat lökött rajtam, olyan, mint egy példakép. ^^" Ha még nem ismernétek itten van a blogja: http://never-marauders-land.blogspot.hu
Eleinte még csak Ace of diamond-ból vannak ficeim, aztán még kialakul, milyen fandom érint meg annyira, hogy írni kezdjek vele, de nagy valószínűséggel sportanime lesz. ^^

Hát akkor...

3 megjegyzés:

  1. Nnnneeecsináldmár Q________________________________________Q <33 Énnemiscsináltamsemmit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedigdeee. x33 KÉTISENPAIIII~ (tudom, hogy szeretnéd, hogy körülugráljalak, ahogy Nitori XDD)

      Törlés